Jumat, 28 Oktober 2011

Alles is verandert...maar ik ben blij.

Vroeger toen ik in Bandung nog bleeft, had ik veel vrienden. Ik zou bijna elke dag genieten. Ik heb een gezellige gezin..soms kreeg ik probleem, maar soms kon ik elke tijd gelacht. Ik voelde me vrolijk woorden. Mijn gezin is geen rijke gezin. Ik had de openbaarvervoer gebruik als ik naar mijn werk, mijn kerk of alle plekken heb gegaan. Ja..mijn gezin heeft geen een auto.

Sinds ik hier in Nederland woonde, heb ik alles. Maar dat is niet belangrijk, omdat ik een liefe man en een schattig zon heb. Dankbaar aan God. Ik ben blij met mijn huwelijk relatie. Alles in mijn leven komt uit van Yesus, mijn God. Ik hou van HEM..ik kan niet leven zonder HEM. HIJ maakte nooit me teleurgsteld voelen. Ik heb hier geen veel vrienden, maar geen probleem..omdat ik 2 mannen heb, die zij van me houden. Ik hou ook van Harry (mijn man) en Marco (mijn liefe zon).

Soms zag ik aan mijn achterkant..maar het leven moet nog verder, dus vroeger is vroeger. Ik moet nu aan toekomst zien en hopen. Met YESUS en mijn 2 mannen word ik sterk en gelukkig. Ik hoop dat alle huwelijk relatie's van mijn vrienden en vriendschap blij en gelukkig worden. Dank U wel, YESUS.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar