Minggu, 20 Mei 2012

:-D Eindelijk....

Op 13 maart 2012 volgde ik weer staatexamen, ik moest LUISTEREN examen doen, waarvoor ik nog niet was geslaagd. Ik was gefrustreerd, want ik heb het al 5 keer  gedaan. Ik wist niet wat ik moest doen. Mijn man zei, "gewoon doen". Niemand kan mij helpen...Natuurlijk.. Ik antwoordde alle vragen, maar ik wist niet of mijn antwoordden goed of fout waren.

Ik vertelde aan mijn man over mijn vrienden, die ook staatexamen moesten doen. Zij hebben maximaal 2 keer examen gedaan en geslaagd. Mijn man zei altijd, dat ik niet naar iemand anders moest kijken.
Mijn man en mijn zoontje brachten me naar examen locatie in Amsterdam en toen ik de auto wilde uitstappen, zei mijn man, "succes, lieverd, ik weet dat je de best kan doen".
Ik moest 40 vragen snel antwoorden. Een paar vragen kon ik goed antwoorden, maar echt ik wist het niet. Ik deed de best, die ik het kon.

Na mijn examen afgelopen, haalde mijn man mij terug. Ik wilde niet veel praten over examen. Hopeloos L
Daarna moest ik ongeveer 6 weken wachten. Vijfde week na examen, zat ik achter computer, probeerde ik web site van Ib Groep open. Ik drukte uitslaag examen, ik tipte mijn kandidaat nummer…en….hoeraaaaaa..eindelijk..ik ben geslaagd….Ik belde aan mijn man, ik vertelde over mijn uitslaag examen, maar mijn man kon niet verstaand omdat ik huilde.

Dank U wel God….toch ik heb mijn NT2 1 gehaald. Ik ben erg blij.

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar